Кабінет Гетьмана
Вступити до клану
Кабінет Полковника
Гральна валюта
Головна
Бібліотека
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Скікох ви запросили козаків до клану
Всього відповідей: 23
Статистика

OnLine
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Користувачів онлайн:
На Січі були:

Головна » Статті » Мої статті

5000 20p.t.

5000 20p.t.

Стартові опції:

Рельєф:Рівнина
Ресурси:рус(Множество)
Залежні ресурси:Багато
Розмір карти:стандарт

Додаткове:

Стартові опції:Мало робочих
Опції шара:Шар стардарт
Пушки:Без пушок,башнів і стін.
Час ненападу (p.t):20 p.t
Опції 18 століття:стардарт
Захват:Тільки артилерія
Опції автозбереження:Ніколи

Вимоги перемоги:45 хвилин

Швидкість гри:Фаст.
(Фаст-гра скоро йде.Слоу-гра йде повільно.)

Вже стало доброю традицією публікувати статті від Інсерт, хотілося б, що б це було постійно. Гравець досвідчений, сильний, з багажем знань, а саме тому ще цікавіше читати і вивчати хід його думок і тактику, за якою він грає. Філософію його гри. Що ж вистачить полум'яних промов, перейдемо безпосередньо до статті. Приємного всім прочитання, а Інсерт Респект і повага за внесок у розвиток гри!


У цій статті ми поговоримо про опції 5000 20 pt
Ця стаття покликана зрозуміти опцію, а де розуміння там і вміння.
Надалі поєднанні «5000 20 pt» замінюємо на просто 20 pt
Що таке 20 p.t. Це дуже динамічна опція, з різними методами гри, рішень і військових дій. Неважливо який тактикою граєте ви, їх існує дуже багато, я думаю навіть не всі їх бачили і знаєте. Головне грати не як краще, а як зручніше саме вам. Подобається вам грати у видобуток каменю грайте так; подобається багато зайвий рухів, грайте так; подобається ліс, грайте так.
У підсумку, все зводиться приблизно до одного.
У цій статті ми розберемо Початок (старт), становлення (еко) та методи війни.

Початок.

Як я вже говорив, існує безліч тактик, і на мій погляд, немає кращої. Кожна індивідуальна, і кожному гравцеві зручніше грати тієї чи іншої тактикою. І все-таки тактики поділяються на 2 типи.
Спрямовані на видобуток каменю позначимо: St +
Спрямовані на різнобічну політику гри позначимо: Un +

Зараз перерахую їх:
2гц +300 [standart] (St +) - стандартна споруда ранка.
2гц +300 [no Mkt] (St +) - ставимо 2гц, 3мя Мельня, 2 голд, 1 вугілля. До кирки.
3гц +100 wood (Un +) - є різні методи старту, я їх нараховую близько 3ех.
3гц +200 (100) (St +) stoune - 2 методи виконання.
3гц Шахти (St +) - 2 види ринку але підсумок 1Ів.
3гц Universal (Un +) поки що мало відома тактика з виходом на 300 з апом лісу (15-20кр) і все на камені.
На Старті дуже важливо робити все акуратно і швидко. Перші 100 тиків найголовніше, як наклацає так і поїсте. Головне завдання це розстановка. Ставте зайві склади, нехай і працювати то нікому; ставте шахти все що бачите. Головне так би мовити, стати в позу =)

Будь-яка карта, яка тактика, скільки ресурсів навколо. При нестачі 1го типу ресурсів шукаємо альтернативу у видобутку іншого. Ніколи не давайте хрестів відпочивати і бігати даремно. Рекомендую спочатку побачити шахту, купу каменя / ліси, а потім вже до неї бігти. Тобто, якщо чогось немає, бог з ним, будуйте те, що є, а все інше потім знайдеться. Шукайте в усьому раціональність. Найкоротші шляхи хрестів при споруди будівель, від точки до точки, «зайвий» склад ніколи не є «зайвим».
Подальший розвиток буде настільки хороше, на скільки добре ви встали в «позу».
Далі продовжуємо розвивати свою «позу». Рассредотачіваем поле видобутку ресурсів по вашій картці. Коли ви вийдете на +300 у вас повинні всі селяни вже 70% працювати на статичних місцях, не на тих з яких можна зірватися в будь-який момент.
Коли ставити 4гц? Хороше питання. Це залежить манери гри і ресерсов які ви здобуваєте.
За стилем St +, 4гц ставимо пізніше з величезним запасом лісу для складів.
За стилем Un +, Ставимо 4гц в притул і якомога раніше.

Становлення.

Стиль St +.
Безліч складів. Готуємося до століття, як величезної видобутку каменю.
Стиль Un +.
Складів скільки нарубаємо. Ап шахт за смаком. Підготовка до століття полягає в компактності і мобільності, не рвемося далеко хрестами нехай риють що є. Надалі в ході расстройки в столітті, буде просування відразу після побудови будівель.
При підготовці до століття, завдання вийти в нього максимально вигідно, їжа з запасом, залізо на всі апи, голд на расстройку перший будівель.

Далі у всіх шляхи розходяться. Як я говорив немає кращого, є те що зручніше.
3 гілки. Наголос у Стрільців; Наголос у Гусар; Баланс військ.
Кожному за смаком, по методу війни.
Розвиток в столітті найпростіше на мій погляд. Є кілька правил:
1) можеш видобувати більше? Добувай.
2) Завжди міняти з запасом на наступний обмін.
3) чим менше зайвий рухів з ресурсами, тим краще.
4) Про будинки згадувати по частіше =)
Деякі апают їду в млинах столітті, майже відразу, хтось трохи пізніше, хтось зовсім після четвертого казарми.
Ну все, засмутилися у нас 4-7 (наприклад). Готуємося до війни.
Чим менше Обмінів тим швидше ви апнетесь. Тобто поміняйте 1Ів раз на голд, але все відразу, так само з їжею і залізом. Чим швидше ви апнетесь, тим більше залишиться можливостей подумати про можливість подальшої розладу.

Методи Війни.

Тут я не такий сильний, через свою непосидючості. Хочеться все і відразу. Для таких як я, результат часто сумний =)
Camp Formation Style. Бій від кемпу форм. Те що зробив опцію на мій погляд нудною, і стомлюючої.
Наш час, час Формації мух. Я не люблю їх, але пару слів скажу. Суть форм: вони не роблять зайвих поворотів / розворотів при русі в атаці; +3 до броні; можливість у любо момент піти у тримати позицію з подальшим +9. 3 форми по 196 у перші лінії практично непереможні, головне стати в позу. Натискаємо в атаку і як тільки форми почнуть робити залпи майже всіма мухами, тиснемо тримати позицію. Не забуваємо про попів які лікують. Решта мухи 18го разом з мухами 17го стоять ззаду на тримати позицію. Головне відчувати, як далеко можна зайти формами і вчасно тиснути тримати позицію. Якщо супротивник грає тим же методом, то обкладаємо фронти формами з вільних мух, поступово беручи в кільце супротивника. При просуванні по фронтах можна використовувати трохи гусей для м'яса, до моменту просування і кліка держ. позиц. ну і все, воюємо воюємо, хто краще форми контрі той і win.
Rush Style - від раша (атаки). Тобто атакуємо усіма мухами, можна 1 форму зробити, не більше.
Кроєм кіньми акуратненько. Суть тактики, як можна більше вбити мух 18го супротивника, а в подальшому якщо раш не особливо вдався, вирулити тим що у тебе більше мух за рахунок кемпу.
Camp Style. Він упирається в манеру розвитку. Ставимо 5-7-3, обкладається будиночками, намагаємося захопити якомога більшу територію за рахунок них, і сидимо поки не відчуємо що пора вигравати.

Висновок:

Грайте, пробуйте себе в новому ... не зациклюйтеся на першому. Розвивайте логіку і моторику опції. 2 гілки:
1) Усе простіше, всі Легше і в результаті все добре.
2) Усі заморочені, багато зайвого, незрозумілих фішок і в підсумку виходить той самий пункт 1.
Раніше, починаючи від 1.5г і раніше, було за правило: повага противника. Неважливо виграти ти чи програв, ти граєш проти людини зі своїми почуттями емоціями, поважай ці почуття, і будуть поважати твої.
Дякую за увагу.
Категорія: Мої статті | Додав: [UA]Micter_Ivan (30.04.2011)
Переглядів: 539 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Годинник
Наш Банер
UA
Наші друзі
Rkfy .f
Форма входу
П`ятниця
03.05.2024
05:18

[ Управление профилем ]
Клан UA
Використовуються технології uCoz