Кабінет Гетьмана
Вступити до клану
Кабінет Полковника
Гральна валюта
Головна
Бібліотека
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Хто найсильніший в клані ?
Всього відповідей: 46
Статистика

OnLine
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Користувачів онлайн:
На Січі були:

СТАТУТ КЛАНУ
1.Про клан [UA]
2.Можливості учасників клану
3.Гілки влади
4.Вступ до клану
5.Підсумок

Документ, який ви зараз читаєте, дозволить вивчити клан [UA], ваші права та обов’язки в ньому.
Порушення статуту тягне за собою відповідальність перед Старшинами, Полковником та Гетьманом.
1. ПРО КЛАН [UA]
1.1 Клан [UA](далі – клан) є зібранням українців навколо гри Cossacks – Back to War. Усі учасники клану добровільно погодилися вступити до нього.
1.2 Символами клану є Герб клану [UA] та його Банер, а також Гімн Клану. Офіційною мовою клану є УКРАЇНСЬКА мова .1.3 Адреса клану : ukrain.ucoz.ua 
1.4 Клан створений [UA]Micter Ivan для того, щоб згуртувати однодумців, покращити ігрову майстерність, виховувати культурні якості українського народу, для співдружності з іншими кланами, щоб отримувати насолоду від улюбленої гри, маючи гарну компанію друзів-сокланів.
1.5 Документ, за яким Ви можете звернутися до органів влади клану, через порушення ваших прав – це статут клану[UA]. Якщо питання відсутнє в документі – зверніться за допомогою до старшини.
2.Можливості учасників клану
2.1 У цьому розділі описані обов’язки та права козаків.
2.2 Кожен Козак має власні права та обов’язки у Українському клані [UA].
Учасник клану має право на :
агітацію та запрошення до клану, випробування новачків
висловлення власної думки щодо становища в клан; того , що він бачить,;висунення претензій до Керуючих клану. 
Подання заявки до Академії, для покращення ігрової майстерності та здобуття нових навичок.
Звернення до старшини, для тлумачення даного статуту.
Участь у загальних голосуваннях для вирішення того чи іншого питання.
Створення нових тем, розміщення файлів, написання статей, додавання новин на сайт клану.
Вільне спілкування з гравцями
Створення теми, щодо виключення того чи іншого гравця
Вживання інших мов, відмінних від офіційної, для спілкування в інших кланах, яким важко зрозуміти українську
Вносити корекції для покращення клану.
Бути одним із керівників клану
На вихід з клану, тимчасову відсутність.
А також інші права, які не суперечать особистим та громадянським правам, даному статуту та норм етикету
Учасник клану має такі обов’язки:
Не порушувати перед ігрових домовленостей(рейд і т.д) у процесі гри.
Ніколи і ніде , при жодних обставинах ,не порушувати норми етикету, не принижувати інших(не тільки сокланів), використовуючи нецензурну лексику, спілкуватися на сайті клану тільки Українською;Поважати старших за посадою та за віком 
Підвищувати власну кваліфікацію в грі, підтримувати сокланів, ділитися навичками гри, давати поради слабших себе, покращувати авторитет клану.
Дотримуватися даного Статуту , а також слідувати наказам Керівництва.
Бути активним на ГС і на сайті,регулярно їх відвідувати; підтримувати зв’язки з іншими козаками, приймати участь у зустрічах клану.
Утримувати клан від розпаду та виявляти ініціативу щодо вирішення суперечок, спираючись на Статут . Аргументувати свою думку незаперечними доказами, цитатами інших гравців.
Обов’язки також може давати Керівництво клану окремим гравцям.
3.Гілки влади
3.1 Керівниками клану є : Старшини, Полковник та Гетьман. Окремими привілейованими посадами в клані є: Писар та Дипломат.
3.2 Основою влади є Рада Старшин, яка вирішує загальні питання клану, допомагає у керівництві Гетьману. Окремим форумом старшин є Круглий стіл Старшин. Старшини призначаються Гетьманом, а скидаються за терміном правління або на Загальній Козацькій Раді.
3.3 Вирішення питань відбувається закритим або відкритим голосуванням. У відкритому голосуванні мають право всі Козаки; у закритому голосуванні право голосу надається Старшинам, Полковнику та Гетьману.
3.4 Гетьман є Головою клану. З ним погоджуються більша частина рішень. Та він не може суперечити Усій кількості старшин. У будь-якому питанні Гетьман клану [UA] має право накласти VETO. Гетьман бере на себе обов’язки керування кланом, підтримання дисципліни та порядку. При відсутності може обрати тимчасового Гетьмана. Обирається раз на два роки. Наступні вибори Гетьмана заплановані на 29.08.2012. Чинним Гетьманом являється [UA]KURYA@doc.
3.5 Полковник – замісник;При відсутності Гетьмана без попередження, Полковник стає тимчасовим гетьманом. Всі обов’язки керування кланом лягають на його плечі. Має право голосу у Закритих голосуваннях. Полковник обирається голосуванням або призначається Гетьманом власноруч.
3.6 Писар має обов’язки журналіста у клані. Він спілкується з козаками, збирає про них інформацію, бере інтерв’ю , потім - викладає на сайті. Має право голосу тільки у відкритих голосуваннях.
3.7 Дипломатичні місії, укладення союзу з іншими кланами, вступ до коаліції Бере на сабе Дипломат. Він отримує інформацію з різних кланів і відкриває голосування у відносинах з іншими кланами. Дипломатом може бути водночас і Гетьман.
3.8 Другою гілкою влади є Загальна рада. До загальної ради входять всі козаки. Її може скликати кожен. На загальній раді може бути скинутий Гетьман, який не справляється зі своїми обов’язками , Писар, Дипломат, Старшина , Полковник. Якщо Кількість голосів «ЗА» становить 80% - рішення прийняте. У голосуванні кожен висловлює свою думку або ж погоджується із більшістю. Всі, хто проголосував, мають стежити за процесом. Голос змінити неможливо.
Тема створюється у загальному приватному форумі під назвою Круглий стіл клану [UA].
3.9 Якщо гетьман не виконує свої обов’язки, або підходить кінець його правління, потрібно провести гетьманські вибори. 
3.9.1 Будь-який учасник клану може балатуватися і бути обраним на пост гетьмана клану [UA]. Після офіційного оголошення відкриття виборів Претендент створює тему в круглому столі, де пише, що він може зробити для клану. Подати заявку на вибори можна протягом 3 днів після відкриття виборів. На 3 день відкривається голосування. Кандидатура не приймається після 3 днів.
3.9.2 Вибори відбуваються типу виборів президента України - в стільки турів, в скільки це потрібно. Всі активні учасники клану мають проголосувати. Дозволяється голосувати за суперника або за себе. Забороняється під час голосування: критикувати кандидата, голосувати за кількох людей. Голосування відбувається 8 днів, які відраховуються від створення кандидатами кожної з тем. НЕ приймаються голоси, які були додані після виборчого терміну( виборчий термін 8 днів). 
3.9.3 По закінченню голосування старшини підраховують голоси і визначають переможця. Новообраний гетьман має знати політику клану та вміти управляти сайтом на ucoz. Гетьман складає присягу в темі, де за нього голосували. 


4.Вступ до клану


Учасником клану може бути кожен, хто відповідає словам , які казали на Січі : «В Бога віруєш? Православний?» .Кожен може потрапити в наш клан. Не україномовна людина береться на випробний термін, якщо вона погоджується підучити Державну і спілкуватись на українській хоча б з сокланами. Звернутися за допомогою можна за адресою http://ukrain.ucoz.ua/forum/34 а також до Писаря [UA]Kosh
4.1 Будь-який гравець може вступити в наш клан, якщо він підходить нашим вимогам. При вступі в клан ви повинні написати всю правду про себе. Будь-яка брехня вплине на ваш вступ. Ви можете вступити в клан тільки в випадку, якщо ви ознайомились із статутом і погоджуєтесь дотримуватись кожного його пункту. Для вступу в клан вам необхідно написати повідомлення у формі заявки за зразком:
1) Ігровий нік на GS;
2) Ім'я;
3) Дата народження (день/місяць/рік);
4) Місце проживання;
5) В яких кланах були раніше?Чому пішли; 
6) Ваша версія гри (1.15, 1.29, 1.35 тощо);
7) Звання в Козаках на GS;
8) Звідки дізналися про наш клан;
9) E-mail; 
10) Які опції гри ви граєте?; 
11) Чи ознайомились із статутом клану?;
12) Ваша контактна інформація(Skype,Icq тощо...)?
13)Скільки ви граєте цю гру?
14) Ваш id в ГС(для отримання наберіть в головному чаті на ГС @@@GETID)

4.2 Якщо козак після подачі заявки не буде зявлятися на сайті протягом    3 днів то його заявка не буде розглянута.

4.3 Після подачі заявки на вступ  буде проведено голосування або про "відхилення заявки", або про "випробний термін", чи "вступ в академію".Випробний термін зазвичай встановлюється на 1 тиждень, але може бути більше, якщо вступаючий не дуже активний. Випробний термін для всіх, без виключення. Протягом випробувального терміну кандидат грає під своїм ніком на GS,показує свою активність, регулярно відвідує сайт клану, підтримує зв'язок з майбутніми сокланами, навчається вмінню гри та постійно його вдосконалює, неухильно дотримується Статуту клану. Після прийняття в клан ви повинні змінити "Нік" на "[UA] Нік".
4.3.1 Неможливо прийняти козака без випробного терміну. Голоси, які звучать "за вступ" автоматично переходять в "за вступ на випробний термін".
4.4 Вступаючи до клану ви цим самим підтверджуєте згоду зі статутом і приймаєте обов’язки , які на вас будуть покладені.
4.5 Будь – який козак клану має право оцінити новачка, зігравши з ним(або проти нього) на яких завгодно опціях. Відмова новачка грати розцінюється як негідна поведінка. За це можна припинити голосування. Відмова від гри являється одним із аргументів відхилення заявки на вступ.

4.6 Не приймається гравець, якщо він був помічений у складі іншого клану.

4.6.1 До нашого клану можуть вступити гравці, які мають звання не нижче Графа бувають винятки якщо гравець грає погпно як для Віконта то ми будемо брати його з Графа.

4.7 До академії відразу гравець може подати заявку, якщо він має звання менше Віконта. Гравець може подати заявку в академію по цій силкі http://ues-cossacks.at.ua/forum/2. Академія на сайті визнається недійсною і іде в архіви. Таким чином козаку присуджується статус "Рекрут". Після здобуття Графа гравець повторно подає заявку на Вступ до клану.Тільки Після голосування, випробного терміну і оцінення бойових навичок присудити гравцю приставку нашого клану. Рекрути не мають право брати участь у жодних голосуваннях. Рекрут може попросити, щоб його прикріпили до одного з учасників клану.

4.8. Коли гравець успішно завершив випробний термін, він складає присягу на вірність у чаті. Присягу має прийняти Полковник або Гетьман.

                                                     Присяга звучить так:

„нік” приймаю присягу козаків, мої предки були козаками, в мому серці живе козацький дух, я хочу продовжувати традиції славетних козацьких воїнів.

- чи клянешся ти вірою і правдою служити єдиній козацікій справі?
- клянусь.
- чи клянешся ти бути гідним козаком вірним другом і бойовим товаришем для всіх козаків?
- клянусь.
- чи клянешся ти в вірності клану, чи будеш ти виконувати всі закони і традиції козацтва?
- клянусь, буду виконувати.
-присягу козака прийнято, тепер ти один з нас

6.Підсумок

Ви Прочитали Статут Українського Клану [UA]. Якщо ви учасник клану, то можете запропонувати свої зміни , доповнення або внесення корективів до документу. Зміни можуть бути прийняті на Раді Старшин. Для роз’яснення незрозумілостей звертайтеся до Гетьмана клану або до Автора, чи до старшин.

Ухвалено 09.10.2012  

Автор:[UA]{Mr_Cat}

 

Пошук
Годинник
Наш Банер
UA
Наші друзі
Rkfy .f
Форма входу
Субота
20.04.2024
01:56

[ Управление профилем ]
Клан UA
Використовуються технології uCoz